Angajatori  

EURES ROMÂNIA ofera o gama larga de servicii atât angajatorilor straini ce doresc sa recruteze personal din România cât si angajatorilor români ce doresc sa angajeze forta de munca din Uniunea Europeana/Spatiul Economic European.

Servicii oferite de consilierii EURES angajatorilor:

- ajutor în conceperea anuntului de recrutare,

- îndrumare în alegerea modului potrivit de promovare a ofertei sale,

- îndrumare în înregistrarea angajatorului în baza de date EURES, la nivel european

- gasirea si/sau selectarea (sau chiar preselectia, atunci când se solicita în mod expres de catre angajatori) a celor mai potriviti candidati pentru dumneavoastra.

PROMOVAREA OFERTEI

Daca angajatorul doreste sa faca public anuntul de recrutare trebuie sa contacteze doar un consilier EURES. Pentru a contacta consilierii EURES din România, apasati aici).

Pentru a contacta consilierii EURES din UE/SEE, accesati portalul european EURES (www.eures.europa.eu) sau apasati aici !

Pentru angajatorii straini ce doresc sa recruteze personal din România, vom actiona în asa fel încât locurile de munca oferite persoanelor aflate în cautarea unui loc de munca din România de catre angajatorul strain sa fie vizibile în întreaga tara !

În cazul în care, un angajator român doreste sa recruteze personal din UE/SEE, pentru a face publica oferta, exista mai multe optiuni:

1.Contactarea unui consilier EURES din România, din judetul în care îsi are sediul firma. Consilierul EURES (la cererea expresa a angajatorului) îl poate îndruma în conceperea anuntului si va face publica aceasta oferta pe aplicatia site-ul ANOFM.

2.Contactarea directa a unui consilier EURES din UE/SEE, prin accesarea portalului EURES european. Apasati aici ca sa va conectati la portalul EURES european.În acest caz oferta trebuie sa fie structurata astfel încât sa îndeplineasca toate conditiile pentru a fi facuta publica (conditii de salarizare, perioada contract, valabilitate oferta, cunostinte de limba româna/straina, necesare, etc.). Consilierul EURES din Statul Membru al UE/SEE va lua legatura cu omologul sau român, din judetul unde îsi are angajatorul sediul, pentru orice alte informatii suplimentare necesare.

3. Înscrierea personala în baza de date europeana, accesând portalul european EURES. În aceasta situatie, apasati aici!
Dupa completarea aplicatiei, prin înregistrare, angajatorul obtine un numar de cont si va putea avea acces la CV-urile cautatorilor de locuri de munca, înregistrati in portalul EURES. De asemenea, poate contacta un consilier EURES care sa îl ajute în gasirea candidatilor potriviti, acesta putând întocmi, la cererea angajatorului, o lista de CV uri utile.

 

Portal realizat de Directia Managementul Bazelor de Date din cadrul ANOFM